Delen en communiceren
Er is veel ontwerpmateriaal. Iedereen kan dit gebruiken bij het voeren van acties.
Beschikbaar
Speciaal voor deze campagne is allerlei aantrekkelijk materiaal beschikbaar gesteld door de Europese Commissie. Edgar is daarin de steeds terugkomende persoon. Edgar maakt gebruik van alle beschikbare vervoermiddelen (zie afbeelding). Dit materiaal kan worden gedownload via de toolkit.
Delen
Het thema in 2018 is 'Mix en move'. Het ligt voor de hand voorbeelden uit Nederland te delen. Dit kan anderen op ideeën brengen en stimuleren actie uit te voeren. Stuur daarover een bestand of link, naar het e-mailadres mobiliteitsweek@axlefocused.nl. Het wordt dan op deze site beschikbaar gesteld.
MobilityActions
Speciaal voor verenigingen, werkgevers, stichtingen is het logo voor MOBILITYACTIONS ontwikkeld. Dit kan het hele jaar worden benut.
Zichtbaarheid
Informatie over de mobiltyactions wordt gedeeld via sociale media:
- Facebook www.facebook.com/mobiliteitsweek, volgen en delen
- Twitter https://twitter.com/mobiliteitsweek, delen en liken en met de #mobilityweek die in alle landen wordt gebruikt om te delen
- YouTube Europese Mobiliteitsweek (Nederlands)
- Europese website European Mobilityweek
- Europese website European Day Without Any Road Accidents (EDWARD) 19-09-2018)
Aanmelden
- Bedrijven, scholen, verenigingen en andere overheden kunnen hun acties nog steeds delen via het aanmeldformulier op de site van de EUROPEANMOBILITYWEEK.
- Gemeenten kunnen zich voor dit jaar nog niet aanmelden. Dat is binnenkort weer mogelijk.
Overleg gewenst? Stuur een e-mail naar mobiliteitsweek@axlefocused.nl.